Rusza wspólny projekt stomatologiczny Marrodent i telewizji TVN, którego efekty zostaną zaprezentowane w programie „36,6”, prowadzonym przez Ewę Drzyzgę.
Projekt zakłada emisję czterech odcinków, poświęconych tematyce z zakresu nowoczesnych rozwiązań stomatologicznych, które zostaną wyemitowane we wrześniu i październiku br. Pierwszy z nich dotyczyć będzie innowacyjnych technologii cyfrowych, który Marrodent zrealizował przy współpracy z Dr. Grzegorzem Witkowskim z kliniki Witkowscy Dental Training Center Nidzica. Emisja programu została zaplanowana na 15 września 2018, o godz. 18:00 na antenie TVN. Drugi z odcinków, dotyczący zastosowania najnowszej generacji znieczuleń komputerowych w stomatologii, zrealizowany wspólnie z Dr. Mariuszem Pankowskim z DenMed Klinika Stomatologiczna (Toruń), zostanie wyemitowany 22 września 2018. W odcinku trzecim i czwartym zostaną przedstawione kolejno nowoczesne metody wybielania gabinetowego, zaprezentowane przez Dr Iwonę Cierplikowską z gabinetu stomatologicznego Primadent z Rzeszowa oraz zaawansowane techniki ortodoncji, zaprezentowane przez Dr Katarzynę Becker z Ortodoncja Becker w Poliklinice Stomatologicznej w Bielsku Białej, a ich emisja obędzie się w październiku 2018.
– Wspólnie z telewizją TVN przygotowaliśmy cztery tematy, w których zaprezentujemy innowacyjne rozwiązania stomatologiczne, dzięki którym współpracujący z nami lekarze stomatolodzy pomogli swoim pacjentom zwalczyć przykre problemy związane z dolegliwościami jamy ustnej. Współpraca ze specjalistami z branży oraz jedną z najpopularniejszych w Polsce telewizji komercyjnych jest dla nas dużym wyróżnieniem. Mamy nadzieję, że przygotowane przez nas zagadnienia zainteresują widzów i odpowiedzą na nurtujące ich pytania, a także zachęcą do profilaktyki i dbania o zdrowy, piękny uśmiech. – mówi Alicja Ptaszkiewicz, Kierownik Działu Marketingu w Marrodent.
Program „36,6” poświęcony jest zagadnieniom z szeroko pojętej tematyki medycyny i ochrony zdrowia, prezentujący historie pacjentów oraz sylwetki lekarzy – specjalistów, ekspertów w swojej dziedzinie, a także najlepsze placówki, metody, rozwiązania i porady dla pacjentów. Widzowie programu to osoby dbające o zdrowie swoje i bliskich, korzystające z komercyjnych świadczeń medycznych. Oglądalność programu oscyluje na poziomie 1,1-1,45 mln widzów.