Drodzy Klienci,
w związku z chwilową przerwą w działaniu niektórych z naszych systemów, chcielibyśmy zapewnić, że wszystkie Państwa zamówienia są realizowane przez nasze Centrum Dystrybucyjne, a nasi konsultanci, specjaliści oraz serwisanci w terenie są do Państwa dyspozycji tak jak dotychczas. Pracujemy cały czas, aby jak najszybciej przywrócić pełen dostęp do systemu po incydencie związanym z bezpieczeństwem cybernetycznym. Równocześnie, mając na uwadze naszych Klientów:
- przyjmujemy zamówienia, wysyłkę realizujemy w ciągu jednego do dwóch dni roboczych https://www.marrodent.pl/konsultanci/
- instalujemy sprzęt, nasz serwis w terenie i stacjonarny pracuje w normalnym trybie https://www.marrodent.pl/serwis-sprzetu/
- sklep internetowy przyjmuje zamówienia online przez FORMULARZ ZAMÓWIENIA
- nasz magazyn pracuje w weekend, aby zamówienia dotarły na czas (na ten moment nie realizujemy jedynie wysyłki leków)
Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa zamówienia były realizowane terminowo, prosimy jednak o wyrozumiałość w przypadku jakichkolwiek opóźnień lub utrudnień w kontakcie telefonicznym lub mailowym z uwagi na większą niż zwykle liczbę połączeń i wiadomości, które otrzymujemy.
Przerwa w działaniu niektórych systemów firmy Marrodent jest następstwem wydarzeń, które miały miejsce w sobotę 14 października 2023, kiedy to firma Henry Schein ustaliła, że część jej działalności i przedsiębiorstw produkcyjnych i dystrybucyjnych na całym świecie doświadczyła incydentu cybernetycznego. Natychmiast po wykryciu zdarzenia, zostały podjęte działania prewencyjne, w tym wyłączenie pewnych systemów oraz inne kroki mające na celu powstrzymanie incydentu. Sytuacja spowodowała tymczasowe zakłócenia w obszarze niektórych operacji biznesowych firmy Henry Schein i wpłynęła również na częściowe zakłócenia w działaniach operacyjnych firmy Marrodent.
Obecnie sytuacja jest badana przez zewnętrznych ekspertów w dziedzinie cyberbezpieczeństwa i technologii informatycznych oraz została zgłoszona do odpowiednich organów ścigania.
Na podstawie oceny firmy Henry Schein, w tym oceny zewnętrznych ekspertów ds. cyberbezpieczeństwa, nie znaleziono dowodów na naruszenie bezpieczeństwa systemu poczty elektronicznej przez stronę trzecią. Podkreślamy, że firma Henry Schein, w ramach działań prewencyjnych sama zainicjowała proces wyłączenia niektórych systemów firmy Marrodent jako środek zapobiegawczy, co spowodowało pewne opóźnienia w otrzymywaniu zewnętrznych wiadomości e-mail.
Chcielibyśmy podkreślić, że w momencie pełnego przywrócenia systemów dołożymy wszelkich starań, aby nadrobić wszystkie zaległości. Jednocześnie dziękujemy za zrozumienie, cierpliwość i serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogą wpływać również na działalność Państwa gabinetów.
Jeszcze raz dziękujemy za Państwa wyrozumiałość!
Zespół Marrodent